Velskola, 02980 Velskola [kartta]

Register here by previous Monday, noon. We have three teams (A, C and E), max four runners per team. Indicate your preference with a message. Give also your emit number if not given earlier this year.

Ilmoittautumiset

10
Pasi L Tomi H Markus A Toni P Mikko P Anders W Emmi M Tuomo S Henrik S Aliisa P
1
Tuomas T
32

Kommentoi...

Tomi, profiilikuva
Tomi

B, E, A (viimeks unohdin luetuttaa emitin maalissa, siitä nollatulos. oisin muutenkin ollut tiimin neljäs niukasti)

Toni, profiilikuva
Toni ilmoittautui in

Anders

E rata ok

Emmi

Tuomo ilmoittautui in

A or C. I have a new Emit, 270204

Henrik, profiilikuva
Henrik

B, A, E (order of interest)
I will most probably have a car

Mikko ilmoittautui in

mieluiten E-rata

Markus

Thanks for being active with registrations already.
A: Markus, Toni, Tuomo
C: Henrik, Pasi, Tomi
E: Anders, Emmi, Mikko

Pasi is C OK for you? You could negotiate with Mikko and agree who of you is stronger in preferring E :-)

I will send the registrations after 4 pm on Monday. Three more runners will fit in easily (in particular C could take two and A one, but E is also possible).

Note that our team VTT 2 has dropped from B to C as we were not able to get it very well filled in the spring.

Markus

HUOM! Lue tarkasti ohjeet Velskolan 15.8. parkkiin ja kulkuihin lähtöön. Parkki on Luukissa, josta bussikuljetus Velskolaan. Velskolassa ei ole lainkaan parkkimahdollisuutta. Kartanon remontin vuoksi myös lähtökulkuihin kannattaa tutustua etukäteen.

Pasi

C is ok.

Henrik, profiilikuva
Henrik

en ollut tietoinen siitä että lohkoja säädetään myös kesätauolla ja ollaan nyt C-lohkossa. Mutta en ole yllättynyt, meillä ei ole varaa juosta vajailla joukkueilla kun viimeisestäkin sijasta saa yli 30 pistettä. Mutta siinä hyvä haaste nousta takaisin :)

Menen autolla Otaniemestä n klo 16 huomenna.

Emmi

Mulla kanssa auto tarvittaessa käytössä, mutta voin toki hypätä jonkun kyytiinkin Otaniemestä

Aliisa, profiilikuva
Aliisa

Voisin tulla C-lohkoon, kerta mukaan vielä mahtuu!

Aliisa C.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot